- Detalji
-
Kategorija: Društvo
-
Objavljeno: Petak, 08 Travanj 2016 13:20
-
Piše: Željko Ljubobratović
Premda od ove ekipe opsjenara, častohlepnih provincijskih amatera te vjerskih i ideoloških fanatika koji su se dočepali vlasti u Hrvatskoj nitko pametan nije ni na trenutak imao razloga očekivati puno dobrog i korisnog, njihova zastrašujuća razina nekompetencije u kombinaciji s bahatošću, primitivizmom, neutaživim osvetničkim nagonom, nedostatkom socijalne inteligencije, ali i osnovnog kućnog odgoja, koja se neumorno ponavlja i doslovno svakoga dana nadograđuje, ipak je iznad svih očekivanja.
Ta pompozno najavljena „vlada stručnjaka“ koja je, ispostavilo se, tek mukom sastavljena skupina aferama opterećenih anonimaca, što se, nastojeći zapišati što veći teritorij i zgrabiti što veće ovlasti, čak i međusobno ne podnose, nije, gle čuda, ni pipnula u reforme, a i proračun je uglavnom prepisala od prethodnika uz znakovito rezanje u obrazovanju i znanosti te socijali.
Ne čudi da je najava „reformi“ u zdravstvu, što bi je trebao provesti ministar kojeg su zbog lošeg rada smijenili s mjesta ravnatelja zadarske bolnice, zabrinula mnoge, a nije impresionirala nikoga, kao što ne čudi ni napad na znanost i obrazovanje budući da je vlada dobrim dijelom sastavljena od vjerskih fanatika kojima znanost ionako nije najvažnija stvar na svijetu. Pravo obrazovanje, zna se, megadomoljub stječe na vjeronauku, od svoje babe uz ognjište i od sebi sličnima u birtiji ili kladionici.
Opširnije...
- Detalji
-
Kategorija: Društvo
-
Objavljeno: Srijeda, 25 Veljača 2015 10:16
-
Piše: Trusty.hr

U Ikei o svojim kupcima znaju vjerojatno više od bilo kojeg drugog trgovca: od toga koje su im veličine stanovi, s kim žive, do konkretnih navika i boja koje vole. PratećI demografske projekcije izračunali su čak da će broj njihovih potencijalnih kupaca, potrošačkog srednjeg sloja, do 2050.godine narasti s današnjih dvije na čak pet milijardi u cijelom svijetu. U Ikei postoje cijeli timovi ljudi koji ulaze u domove diljem svijeta i proučavaju kako žive ljude, koje su njihove navike i potrebe koje su u konačnici ključne za određivanje asortimana. Različita istraživanja o životnim navikama jedan su od uobičajenih alata, dok u Švedskoj čak postoji i nekoliko Ikeinih stanova u kojima se proučava kako potrošači u konkretnim životnim uvjetima reagiraju na neke nove koncepte. Prvim ovogodišnjim istraživanjem u Ikei su ispitali jutarnje navike i rituale stanovnika u svjetskim metropolama. Upravo o tome će ovisiti namještaj i svi oni silni dodaci i organizatori koji će se pojaviti na policama, a kupac niti sekunde neće oklijevati da ih kupi jer eto baš mu to treba da bi preživio.
Opširnije...