ČUTURA O „TRI ZIME“ TENE ŠTIVIČIĆ U ZAGREBAČKOM HNK: Odlična predstava s dominantnom Ninom Violić

Opširnije...

Oduvijek sam volio ići u kazalište, barem otkako sam se pretvorio u svjesnu osobu koja više nije imala u sklopu školskih aktivnosti i 'muzičke omladine' obavezu ići u kazalište i tamo gledati i slušati ono što nije primjereno njenim godinama, ono što je niti najmanje ne zanima – recimo čovjeka maskiranog u drvo koji četiri sata pjeva na njemačkom (kako su to uobličili u francuskom filmu 'The Intouchables', kako li je već kod nas preveden).

Ali sam se isto tako jako dugo vrlo nelagodno osjećao u kazalištima, imajući sve one frustracije koje kod samog sebe izaziva čovjek od dva metra u kazalištu. Em nema mjesta za noge, pa sam se stalno morao gnijezditi, a dodatno gniježđenje zahtijevala je stalna bol u leđima (sad petnaest minuta na lijevoj polovici stražnjice, pa petnaest minuta ne desnoj, pa prekrižene noge, pa se povij u struku dišući onome u redu ispred za vrat…) em sam smetao svima oko sebe, i bio sam užasavajuće svjestan toga smetanja drugima, pa sam se stoga osjećao – rekoh već - vrlo nelagodno.

Opširnije...

KAZALIŠNI PREGLED: Što vrijedi vidjeti, a što propustiti iz ponude zagrebačkih kazališta

Opširnije...
Na mini turneji zagrebačkim kazalištima Luka Fišić je odgledao četiri aktualne predstave koje su ga se različito dojmile, a sve te dojmove je sažeo u jedan tekst

„Evanđelje“ po Pippu Delbonu uz izvrsnu predstavu „Na kraju tjedna“ putokaz su kojim zagrebački HNK pod intendantskom palicom bivše ravnateljice ZKM-a Dubravke Vrgoč očito misli krenuti. Mastodontski, malograđanski igrokazi polako bi trebali ustupiti mjesto hrabrijim, avangardnijim predstavama, zapravo je poruka Vrgoč, ali pitanje je koliko će to biti moguće s novom klimom u ministarstvu kulture.

Opširnije...

KAZALIŠNA PREPORUKA: Hinkemann se vratio u ZKM, evo zašto ga treba obavezno pogledati

Opširnije...

Predstava Hinkemann, koja od 2. veljače ponovno igra u Zagrebačkom kazalištu mladih, spada u najdragocjenija  iskustva koje je autor ovih redaka doživio. Vjerujem da skromna iskustva koje imam s teatrom samo oplemenjuju ovu tvrdnju. Nekoliko predstava odgledanih ove sezone kreću se od vrlo dobrih poput HNK-ove ’Na kraju tjedna’  redatelja Bobe Jeličića (gotovo bunuelovske dekonstrukcije srednjeg sloja, institucija i ispraznih društvenih normi), do onih koje tek nagovještaju magiju kazališta (Kristofor Kolumbo), pa do pučkih malograđanskih igrokaza. Hinkemann je nešto sasvim drugačije.

Opširnije...