“Nisam bila sigurna tko sam ni kojim putem želim krenuti. Uzrujavala sam se i izgubila mnogo energije da otkrijem nešto novo. Pitala sam se zašto se uopće bavim glazbom”. Tako je razmišljala djevojka koja je prije osam godina došla u Berlin s namjerom da uspije u muzičkom svijetu. Annegret Fiedler rođena je i odrasla u Istočnoj Njemačkoj, a prvi doticaj s glazbom, koji će je kasnije i definirati, imala je preko svojih roditelja koji su slušali krautrock i glazbu 80-ih.
Za studiranja u Halleu imala je svoj electro pop bend, a već tada upoznala se s ilegalnim partijima kojih je, kaže, bilo svuda u napuštenim kućama. Po dolasku u Berlin je pod imenom Annek puštala rock i electro u indie klubovima, no ubrzo je počela otkrivati tamošnju izdašnu elektroničku scenu i uživati u istraživanju brojnih klubova. “Žestoko sam partijala prve četiri godine i toga mi je već bilo i previše. S druge strane, to berlinsko iskustvo dovelo me do transformacije i samootkrivanja oko toga tko sam i kakvu glazbu želim stvarati”, priznaje Annegret.
I ubrzo je shvatila. Promijenila je ime u Perel što je na grčkom i afrikaans jeziku prijevod njezinog njemačkog imena ili jednostavno perla. Raskinula je tako s dotadašnjom indie fazom, posvetila se houseu i počela dobivati gaže u sve zanimljivijim klubovima. “Unatoč tome, nisam bila sigurna kako se glazbeno odrediti u pretežno muškom DJ svijetu. Mislila sam da trebam stvarati tvrđi house, no shvatila sam da to nisam prava ja te da je ključ u melodičnosti”, kaže Perel. Danas radi glazbu koju osjeća, izdaje za respektabilne etikete i svira u najboljim berlinskim i svjetskim klubovima.
Glazba koju stvara je, kaže, zrcalo njezine osobnosti inspirirane najviše 80-ima, a još uvijek joj je srcu najdraži zvuk retro synthesizera. U mladim danima obožavala je Eurythmics i bila očarana likom i djelom Annie Lennox, a danas otkriva kako su na nju utjecali brojni umjetnici i žanrovi iz raznih razdoblja, od Marlene Dietrich preko punka i techna do Tangerine Dream. Sve to rezultiralo je harmoničnom kombinacijom modernog housea, disca, techna i zvukova 80-ih, koju izvodi na svojim neobičnim hibridnim DJ/live nastupima, puštajući svoju i glazbu drugih izvođača te istodobno pjevajući na njemačkom jeziku.
Upravo takav bit će njezin zagrebački nastup u Mastersu u subotu, 5. svibnja, ujedno i među prvima na kojima promovira svoj prvi LP "Hermetica", koji je ovih dana uz odlične kritike izašao za DFA Records čiji je suosnivač James Murphy iz LCD Soundsystema.
“Očekujte putovanje puno emocija i iznenađenja. S publikom se uvijek nastojim povezati na najvišoj energetskoj razini”, poručila je perla berlinske scene uoči gostovanja u Mastersu gdje će joj se pridružiti iskusni domaćini Felver i Jogarde. Za ljubitelje elektronske glazbe dovoljno razloga za da ne propuste ovaj nesvakidašnji događaj.