Sve je počelo još u kolovozu 1981 godine. Dvojica mladića, zaljubljenika u rap i plesnu glazbu srela su se u dućanu elektroničke opreme u londonskom Chelseaju. Razmijenivši stavove o glazbi, shvatili su da imaju isti ukus te ubrzo oformili duo, koji se u početku zvao West End. Prema njihovom omiljenom londonskom kvartu ime je dobio i jedan od njihovih prvih singlova - "West End Girls", koji odmah postaje plesni hit u nekoliko zemalja. Neil Tennant, dotad glazbeni novinar koji je intervjuirao razne zvijezde, i Chris Lowe, nesuđeni arhitekt, mijenjaju ime u Pet Shop Boys te postaju planetarno poznati. Suprotno uvriježenom mišljenju, dvojac se nije upoznao u trgovini kućnih ljubimaca već u prije spomenutom dućanu, a ime su odabrali jer su njihovi prijatelji radili u stanovitom pet shopu.
Krenulo im je točno dvije godine nakon sudbonosnog susreta kad je Neil Tennant dobio zadatak da za magazin Smash Hits u New Yorku intervjuira Stinga i The Police. Usput se sastao i s producentom Bobbyjem Orlandom čiji su rad posebno štovali. Nakon što su u restoranu Applejack Dinner pojeli cheeseburger i tortu od mrkve, Orlando je preslušao demo snimku koju je Tennant ponio sa sobom te mu predložio snimanje albuma. Suradnja s Orlandom nije dugo trajala, no on im je producirao 11 prvih pjesama, među kojima i danas planetarne hitove "Opportunities", "It's A Sin" i "Rent".
36 godina od osnutka Pet Shop Boys su jedan od naznačajnijih pop bendova u povijesti s nemjerljivim utjecajem na popularnu glazbu. Oduvijek su smatrani inovatorima u pop i plesnoj glazbi, kao i u live nastupima. Unatoč činjenici da je riječ o izvođačima elektroničke glazbe, njihovi su koncerti pravi audiovizualni spetakli, a takav će biti i njihov nastup 12. kolovoza u Zadru na Jazine Open Airu. U sklopu turneje "Super", za razliku od nekoliko prethodnih, nastupit će s kompletnim bendom uz laserski show i 30-ak plesača. Tko god je bio na njihovim dosadašnjim koncertima, zna da je riječ o vrhunskoj scenografiji i koreografiji koja prati svaku pojedinu stvar uz elemente teatra, pa čak i političke satire.
U karijeri nakrcanoj hitovima teško je zadovoljiti sve fanove, no PSB i na ovoj turneji među 20-ak pjesama sviraju pregršt megauspješnica poput "It's A Sin", "West End Girls", "Domino Dancing", "Always On My Mind", "Left To My Own Devices", "Love Comes Quickly" i "Opportunities (Let's Make Lots Of Money)". Pjesme iz 90-tih i izdanja iz novog tisućljeća predstavljaju također radijski i klupski hitovi poput "Go West", "Se A Vida E", "New York City Boy", "Love Etc", "Home And Dry". Tu je i niz pjesama s posljednja dva albuma "Electric" i "Super". Zanimljivo je da su na turneji već gotovo godinu dana, još od prošlogodišnjeg listopada. Nakon prvih nastupa po SAD-u i Latinskoj Americi već su dugo vremena u Europi, a pred sam kraj tog dijela turneje dolaze i u Hrvatsku. Turneju uz njih same producira i Stuart Prince, koji je primjerice radio i s imenima poput Madonne i New Ordera, a kao glazbeni producent potpisuje i posljednja dva albuma Pet Shop Boysa te turneju Pandemonium.
U Hrvatskoj su dosad nastupili dvaput, i to oba puta u Zagrebu. Na jednom od posljednih koncerata prije početka ratnih užasa 1991. zadivili su vrhunskom produkcijom u Domu sportova. Idući put nastupili su tek 2009. kad je publika u na koncu solidno popunjenoj Ciboni zdušno đipala i pjevala mnoštvo izvedenih hitova. S ovim prostorima povezuje ih i dvorac Mokrice u Sloveniji pored granice s Hrvatskom gdje su 1988. snimili spot za pjesmu "Heart", a u kojem pored njih glumi i Ian McKellen u ulozi grofa Dracule.
Pet Shop Boys snimili su 13 studijskih albuma te prodali više od 50 milijuna ploča diljem svijeta. Popis glazbenika s kojima su surađivali je podugačak - tu su Dusty Springfield, Suede, Rufus Wainwright, Boy George, Elton John, Lady GaGa, MGMT, Robbie Williams, Kylie Minoque, The Killers, David Bowie, Tina Turner, Blur, Liza Minelli i mnogi drugi. Prema Guinessovoj knjizi rekorda najuspješniji su britanski glazbeni duo svih vremena. Uz nebrojena dosadašnja priznanja grupa je početkom godine dobila nagradu "Godlike Genius" britanskog magazina NME.
S takvom reputacijom koncert Pet Shop Boysa 12. kolovoza na parkiralištu zadarske dvorane Jazine predstavlja najuglednije glazbeno gostovanje ovog kolovoza u Dalmaciji. Ulaznice su u prodaji u sustavu Eventima po cijeni od 220 kuna, dok će na dan koncerta za ulaz trebati izdvojiti 250 kuna. U ponudi se nalazi i limitirani broj VIP ulaznica po cijeni od 350 kn koje uključuju mjesto na povišenoj platformi s najboljim pogledom na pozornicu i zaseban šank.